Kan je als minderjarige een 18+ spel ophalen ?

Als je iets besteld bij bol.com een 18+ spel en je laat hem bezorgen bij de ah kan je als minderjarige het ophalen of moet een ouder het ophalen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan me niet voorstellen dat men daar nog gaat checken op leeftijd. Spellen zijn in Nederland volgens mij altijd 16+ niet 18+ (dat is een Europese stempel).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gouliang, Ik weet niet wat je leeftijd is of welke leeftijd je hebt opgegeven bij de bestelling (zal wel 18jaar zijn geweest).
Maar op het pakket staat toch niet aan de buitenkant wat erin zit? Je ouders mogen het natuurlijk ook niet weten (denk ik zo), dus die kunnen het in geen geval voor je ophalen.

Antwoorden (2)

Als jij een spel besteld via een webshop en je laat dat bij het plaatselijke pakket punt bezorgen weten de medewerkers van het pakket punt nooit wat er in jou pakket zit.

Nu weet ik niet of de webshop het zo heeft ingesteld dat je met je ingevoerde geboorte datum onder de 18 wel games kan kopen voor 18+.

Ik hoop hier mee je vraag te hebben beantwoord!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je mag als je minimaal 16 jaar bent een 18+ spel kopen, maar als je dat niet bent, moet een volwassene met je mee gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus het kan als je 16+ bent. Anders niet.