Graag wat hulp met B3 voor Call of Duty 4 (PC)

Beste,

Ik heb sinds kort een eigen Call of Duty 4 server.
Ik zal maar geen reclame maken, dat zal vast wel verboden zijn.
Ook zullen hackers hier vast ook wel is een kijkje nemen en als ik iets niet nodig heb is het dat wel.

Het is met erg veel hulp van anderen gelukt en er staat nu zelfs B3 op.

Toch wil ik graag zelf er wat van leren en zo voort, vooral van B3 aangezien dat geen makkelijk programma is.

Ik ben op zoek naar goede plugins voor B3, maar wil vooral leren hoe ik ze installeer op mijn server.
Ook zitten er soms SQL bestanden bij, of andere bestanden, daar wil ik ook wel graag wat uitleg en hulp bij.

Graag wat hulp!

Gelieve geen onzin of gok antwoorden plaatsen, maar alleen reacties waar ook echt werkelijk wat aan heb.
Wat gaan gokken kan ik zelf ook wel, maar daar word ik niet wijzer op.
Verder heb ik ook al gezocht op Google, maar daar stonden ook geen antwoord op.

Voorbeeld van de plugins die ik bedoel zijn hier te vinden:
http://forum.bigbrotherbot.net/downloads/?pretty;action=downloads&cat=4

Met vriendelijke groet,
Ruben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Een clan member van me wet er veel van. HIj heeft onze cod6 server opgezet. Die maakt er ook gebruik van dacht ik. Zelf ben ik niet verder gegaan dan gewoon public met pb streaming. ronve is zijn x-fire maar je kan ook gewoon een vraag in shoutbox zetten op de site www.teamemplix.com. Begin je vraag met rover dan reageert die wel, hijs ook vaker op de site vanaf zijn werk.
Dit is alles waarmee ik je verder kan helpen.

Toegevoegd na 51 seconden:
Hij niet vaak op x-fire.

Toegevoegd na 1 minuut:
Is*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je het hopelijk heb gelezen; Ik heb het over B3.
B3 is een Admin Mod voor een Call of Duty server.
Een eigen Call of Duty server opzetten is vergeleken met dat een eitje. Ik heb het vooral over B3.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals ik hierboven zei. Onze cod6 server werkt er ook mee.