is het mogelijk om in minecraft samen te spellen in een wereld zonder dat je op een multiplayer server zit?

Ik heb al een poos minecraft, en nu heeft mijn broertje het net gekocht en willen we graag samen in een wereld survivalen enz…
hoe kan ik er voor zorgen dat we bij elkaar in de wereld komen?
we weten dat je via multieplayer in servers kan maar dat is dus ook met andere mensen…

wat punten:
- we zitten op dezelfde Wi-Fi
- 1 laptop en 1 desktop
- laptop windows 10
- desktop windows 7
- allebei de gekochte versie, niks gehackt

alvast bedankt voor de hulp,

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het is niet heel makkelijk om het uit te leggen maar hier een video
het is trouwens wel aan te raden om de gene met de destkop te laten hosten
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=gONjoGe28K8

Antwoorden (1)

ja bij de opties moet je klikken op local host als het goed is kan je dan als je op dezelfde wifi zit bij servers localhost in typen en daarop klikken