Is het realistisch dat in schietspellen bepaalde wapens verschillende "damage" waarden hebben?

Hebben echte wapens nou echt verschillende schade waarden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schietspellen zijn sowieso al niet realistisch, ook na 1 kogel ben je dood en na 3 kogels doorrennen zie ik ook niet zo snel gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt roland, zelf heb ik liever dat je na een paar kogels (stuk of 4) doodgaat... vindt het ook niet leuk als je na een klein schotje meteen neervalt, tegelijkertijd is het niet leuk als je je hele magazijn op hebt gemaakt op een gozer die de hele tijd rondspringt om de kogels te ontwijken ^^
Kimath
12 jaar geleden
Paar keer geraakt worden, verstoppen achter een muurtje en na een paar seconden heb je weer vol hp! Ook niet echt realistisch :P

Antwoorden (4)

Natuurlijk, je hebt bijvoorbeeld andere kogels. En als elk wapen dezelfde damage zou hebben, waarom zou er dan meer dan één wapen zijn? :P De ene is beter dan de andere, vergelijk het met auto's: je hebt altijd auto's die beter en sneller zijn, doordat ze andere functies wel of niet hebben onder andere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt weer voor zo'n min...
schietspellen zijn alles behalve realistisch, als er bij verschillende wapen soort de zelfde munitie word gebruikt dan is de schade ook weinig verschillend. hoe groter het patroon des te groter de schaden

Toegevoegd na 3 minuten:
de schade heeft weinig met het wapen te maken. de munitie doet het werk ( schade) je hebt nauwkeurige wapens en onnauwkeurige wapens en veel verschillende vuursnelheden. daar zitten de grootste verschillen in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschillende wapens hebben verschillende kalibers. Dit is de dikte/massa van de kogels die ze afvuren. Een hoger kaliber zal meer schade aanrichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met een shotgun schiet is het toch ook normaal
dat je meer damage doet dan wanneer je met een gewoon pistool zou schieten.