hoe kan ik gta 5 sneller krijgen?

het opstarten gaat snel . maar zodra hij op de multiplayer is is hij super traag hoe kan ik deze sneller krijgen, maar ik heb geen videokaart maar zo moet het ook luken.......HELP asjeblieft Zo snel mogelijk

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
2.8K
capthavoc
7 jaar geleden
Het is nu helemaal niet duidelijk of het probleem je videokaart is of je internet verbinding ?
welke specs heeft je pc ?
welke snelheid heeft je internet ?
heb je teveel opstart programma's aanstaan misschien ? doet de game het wel goed in single player ?
dan is het denk ik niet meteen de videokaart is het spel traag door je internet verbinding ? probeer dan eens bedraad te gaan
als je normaal wireless gebruikte ligt het misschien daaraan.
Ritsuka
7 jaar geleden
Je hebt geen videokaart?

Antwoorden (1)

het lijkt mij sowieso niet slim om gta v te runnen zonder videokaart maar als je het wilt proberen zorg ervoor dat je drivers geupdate zijn en modificeer je settings.
hier een filmpje met de uitleg:
https://www.youtube.com/watch?v=M4urCuG0mgU