Als ik FIFA 16 wil opnemen met OBS dan laggt deze heel erg, hoe voorkom ik dit?

FIFA 16 laggt niet ook al neem ik op met OBS. De video gaat echter laggen. OBS geeft dan aan: Waarschuwing: Hoog cpu gebruik voor encoden. Overweeg om de instellingen te verlagen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke resolutie heeft je beeldscherm? Dat kan erg veel uitmaken!
Als jij een monitor van 1920 x 1080 heb, is er meer werk nodig voor je pc om het te capturen! Overigens wat zijn je specificaties? en FPS locken op 30.
Verder gewoon wat instellingen voor audio lager zetten bijvoorbeeld kbps, ook even kijken of er een nieuwe versie van OBS is op hun website!. ik hoop dat je wat aan me gehad hebt!

Het beste antwoord

De grafische instellingen lager zetten in het spel of de instellingen van OBS lager zetten. Zo weinig mogelijk laten encoderen. Dat geeft grotere bestanden maar die kan je dan later weer kleiner maken.

Toegevoegd na 50 seconden:
Zorg dat je je framerate lockt (30FPS wellicht).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan wordt de kwaliteit van de opnamen lager
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goed doe je het niet. Dan heb je stotterende film, maar dat wil je ook niet. Overigens zeg ik dus dat je bij de instellingen van OBS de instellingen NIET kwalitatief lager moet zetten, maar lager qua encodering. Hoe meer je encodeert HOE zwaarder het wordt. Dus andersgezegd beeldkwaliteit FIFA verlagen of bij OBS geen/zo weinig mogelijk laten encoderen. Je zal ergens een compromis moeten sluiten. Of anders betere hardware kopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als je het encoden lager zet dan wordt de kwaliteit vanzelf lager
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Instellingen van fifa lager zetten?