hoe maak je een server op ark met vrienden ?

kan iemand uitleggen hoe je een server maak op ark want ik wil met me vrienden een server zonder andere ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
39.4K

Antwoorden (3)

Een server maken op Ark: Survival Evolved kan (nog) niet gratis. Je kunt een server huren via bepaalde sites, bijvoorbeeld via https://server.nitrado.net/dut/gameserver-huren/ark-survival-evolved
Je bestelt hier een server, verandert alle instellingen naar wens en klikt op server starten. Daarna kun je je server vinden tussen de serverlijst op Ark.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
oke dankjewel weet je misschien of ze dat nog gaan doen dat gratis server maken ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk het niet, hooguit een LAN server (bij één iemand thuis). Maar als je van plan bent met een redelijk aantal vrienden in de server te gaan kun je de kosten delen en dan kost een server niet zo veel.
je zou zelf een dedicated server kunnen opzetten.
zie onderstaande link
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je klikt gewoon heel simpel op host game/spel,
en dan help Ark je zelf verder!