Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat bij Amnesia the dark decent, het spel op zijn kop is, wat kan ik er aandoen?

Juist klinkt raar, maar het is zo. Ik heb een ASUS AH3650 ATI-AGP videokaart maar toch word hij niet ondersteund, waardoor als ik het spel ga spelen en beeld op zijn kop staat. Nouja niet echt op zijn kop, maar bijvoorbeeld: De fakkel die brand staat op zijn kop, maar het vuurtje die erop zit staat rechtop. Heel raar alles staat door elkaar. Als ik een stoel gooi, valt hij naar het plafond, maar ik sta op het plafond, waardoor de stoel eigenlijk naar de grond valt. Het is moeilijk uit te leggen, ik weet in ieder geval dat het niet goed is. Ik wou aan jullie vragen of ik daar wat aan kon doen, misschien een programma installeren of zoiets? En wat de oorzaak is? Ik heb er helaas geen voorbeeld van..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
762
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien hoort het bij het spelletje?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Inderdaad apart.. Ik wilde voorstellen je scherm om te draaien.. Maar zo simpel is het niet dus.. Ik zou dan tich herinstaleren er is duidelijk iets mis gegaan.. Anders ff googlen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had dit volgens mij ook ooit. Heb je een gekraakte versie van het spel? Dit wilt er meestal voor zorgen dat alles op zijn kop staat. Herinstalleren wilt het probleem weleens oplossen. Expirimenteer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding