Hoe krijg ik mijn minecraft account terug?

Ik heb 5 jaar geleden een minecraft account gekocht, ik heb er jaren op gespeeld, maar nu kan dat niet meer. Ik weet namelijk niet meer welk wachtwoord ik gebruik en welk email-adres ik ervoor heb gebruikt. Daar komt nog bij dat 3 van de mogelijke emails van KPN zijn, en wij hebben nu Ziggo, dus kan ik daar ook geen mail voor het achterhalen van mijn wachtwoord naartoe sturen.

Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
10K

Antwoorden (1)

Dit zul je toch rechtstreeks moeten vragen
probeer zoveel mogelijk gegevens te geven zodat ze kunnen nagaan
dat je bent wie je bent. want anders kunnen ze je echt niet helpen
omdat je echt moet bewijzen wie je bent.

Dus gebruikersnaam
email adressen die je gebruikte
en eventueel oudere wachtwoorden die je nog wel weet.
en andere gegevens die je nog weet
als ze daarom vragen

Gaat het om een mojang account of misschien een ouder account ?
ik heb geen idee of ze de oudere accounts kunnen terug halen
omdat je nu dus een mojang account moet hebben en die oudere accounts
zijn gemigeert naar mojang en wellicht zijn daarmee de oudere accounts op een gegeven moment opgeheven dus dan bestaan ze ook niet meer
dan zul je toch een nieuw account aan moeten maken

gebruik dan gmail o.i.d

ik vraag me af of je oude kpn mails adressen nog zouden kunnen bestaan ?
ik heb bijvoorbeeld nog steeds ergens een heel oud "antiek" zonnet adres (huidige tele2 dat nog steeds werkt.
Dus welllicht kun je dat kpn adres nog ergens opduikelen ? via webmail ?

p.s het is tegenwoordig het beste om iets als gmail of andersoortig email te gebruiken voor dit soort dingen als games account als steam mojang etc zodat je niet in de problemen komt als je wisselt van provider
capthavoc