ik heb een vraag. telkens als ik mijn spel van de sims3 probeer op te slaan, komt er een foutmelding: leesmij lezen. heeft dit te Maken Met Origin?

Help mij aub.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Nee je moet gewoon dat bestandje leesmij openen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De foutmedling komt door een fout in het spel wat bij het opslaan een probleem veroorzaakt, er zijn een aantal dingen die je eraan kan doen.
1. verwijder al je downloads of in ieder geval een aantal waaraan het zou kunnen liggen (bij mij was dit een kaars met een houten standaard.)
2. je kan proberen om het spel even te laten door spelen en na een tijd nog een keer opslaan.
3. Misschien is je sims niet up to date genoeg?
4. Reset al je sims en probeer het nog een keer.
Dit kan je doen met ResetSIMNAME dacht ik, je kan bij het cheatvenster help intikken en dan krijg je de goede code als deze fout is.

Ik hoop dat het helpt!!