mindcraft met 7 spelen op zelfde wifi, lukt dit? Tot nu toe lukt het enkel maar met 5

is via mindcraft 10.4 op smartphones (android). We gaan op weekend, en alle kids willen samen kunnen spelen op zelfde mindcraft.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat ligt aan de capaciteit (hoeveel apparaten er tegelijkertijd op kunnen) van de router. Wat voor router is het?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zie dat het Motorola is met input voltage 14 VDC - 1.7A (telenet)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat je nu naar je eigen router hebt gekeken. Je zegt dat je op weekend gaat. Ik neem dus aan buitenshuis. Je zal de gegevens van dat Access Point moeten hebben. Hoeveel apparaten moeten er eigenlijk tegelijkertijd op die wifi?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
er moeten 7 apparaten op kunnen.

Het beste antwoord

Dit lijkt mij dat dit zou kunnen maar dat hangt grotendeels af van jullie internetsnelheid maar ook interne internet snelheid.