Ik zoek een site waar je elkaar 'klikt' dus een site waar iedereen zijn eigen site op zet waar je op moet klikken.

Bijvoorbeeld, op sommige spelletjes word je groter doordat andere mensen erop klikken, en er bestaan sites waar iedereen het opzet en iedereen voor elkaar klikt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je nou precies? Wat bedoel je met klikken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn bedoeling is om een link ergens op een speciale site te kunnen zetten waar andere mensen dan op gaan klikken voor mij, en ik ga dan ook op links van andere mensen klikken als ze die erop zetten

Antwoorden (2)

Dan ben je hier aan het goede adres ; hoe vaker mensen op je klikken, hoe groter je puntenaantal. En daar hoef je alleen maar goede antwoorden voor te geven en/of goede vragen voor te stellen. Dat krijg je vanzelf onder de knie ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat u me verkeerd verstaat, mijn bedoeling is eigenlijk om een link ergens op een speciale site te kunnen zetten waar andere mensen dan op gaan klikken voor mij, en ik ga dan ook op links van andere mensen klikken als ze die erop zetten
Kijk eens op facebook... daar wemelt het van die spelletjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
komaan, zijn jullie echt allemaal achterlijk :/ ik heb het over een site dat je je eigen site kunt opzetten waar andere mensen dan naartoe gaan, niet over domme facebook spelletjes of weet k veel wat :/ is da nu zo moeilijk te verstaan