Ik wil een minecraft game overzetten van mijn iPod toch naar mijn iPad air is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ja als het goed is wel. je moet inlogen met je ipad op je Icloud account van je ipod dan installeer je minecraft en dan heb je het op je ipod. Je houd je werelden en andere alle voortgangen niet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja als je naar de appstore gaat en dan naar uitgelicht naar beneden scrollen dan daar inloggen met je apple id dan geeft ie aan dat ie al gedownload is dus kan je hem gratis downloaden op je ipad
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
en als je je werelden wilt behouden dan ga je naar itunes op je pc/mac en dan moet je bij je ipod bij de appdata van die app je werelden kopieeren en dat hetzelfde doen bij je ipad maar dan moet je je werelden daar plakken