Is er een spel waar het doel is geld te verdienen?

Hallo,
Ik zoek een ontspannend spel met het doel om geld te verdienen. Het moet wel een 3d spel zijn waar je gewoon rond kan lopen. Wat mij leuk lijkt is dat je bedrijven kan kopen en dat je eerst ergens moet gaan werken als iets slechts en dan steeds beter word. Het liefst ook online.
(geen sims want dat is niet online)
Alvast bedankt

Toegevoegd na 11 minuten:
Dus voor de duidelijkheid ik zoek een computerspel dat 3rd of 1rst person is. Waar je banen enz. heb en dat het liefst online is.

Toegevoegd na 13 uur:
sorry voor de onduidelijkheid. Ik bedoel virtueel geld niet echt geld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Is Second Life dan niet wat voor je?
3D, Online, Geld verdienen mogelijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord dit geeft het beste weer van wat ik bedoel. Alleen kan er moeilijk iets gemaakt worden in Second life en zijn er dus niet echt banen (behalve erotiek) Bedankt voor je antwoord al heb ik het fout hoor ik het graag :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet er zelf niet het fijne ervan, maar ik heb wel eens meegekeken bij een kennis die er destijds heel hard op ging... Hij zei dat je echt voorwerpen maken kon en er geld mee kon verdienen. Van wat ik me ervan kan herinneren was hij bezig met huizen ontwerpen / maken en bijpassend interieur? Zo uit het hoofd. Maar de vele erotiek en een veranderde sfeer in negatieve wijze maakte dat hij er niet veel meer mee bezig ging.

Andere antwoorden (7)

Op Hyves Games kun je: CityLife & Landleven en nog veel meer andere 3d spellen spelen waar je vanaf niveau 0 begint en wat je moet opbouwen.
En je speelt met je vrienden (als zij meedoen met de game)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook online geld verdienen op euroclix, is online spaarprogramma waar je geld kan sparen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, zo'n spel is r niet. Geld verdienen is niet ontspannend, zelfs al lijkt het maar een spel te zijn
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraagsteller bedoelt virtueel geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, dat betwijfel ik???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is maar één iemand die daar uitsluitsel over kan geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik bedoel virtueel sorry voor de onduidelijkheid
Sims is nu wel degelijk online! Wanneer je facebook hebt kun je het spelen met je facebookvrienden. Het is een applicatie en heet Sims Social.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan nog is het geen 3D:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij zegt dat hij geen sims wil spelen omdat het niet online is. Ik ken een online versie. Dan is het toch logisch dat ik die meld.
Zijn de hyves games wel 3D dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3D was ook een vereiste en Sims op Facebook is 2D, net als de meeste spellen op facebook / hyves o.i.d.
de sims 3 kun je nu wel online spelen hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat van wel maar er is niet een multiplayer functie dus waar kan je dat doen dan?
miniconomy heet het geloof ik. het is wel lastig te begrijp, en toch een simpel spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grand theft auto