Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geen cd-rom poort in mijn laptop, toch mogelijk om spellen te spelen op mijn laptop? Ik heb de cd-roms wel.

Ik heb een laptop gekocht, alleen er zit geen cd-rom poort in. Ik heb wel spellen die ik graag wil spelen, alleen is er een mogelijkheid om ze toch te spelen op mijn laptop? Ik heb ook nagedacht om ze te downloaden maar nergens vind ik een goede download. Het gaat om Rollercoaster 2 of Rollercoaster 3.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat je ook kan doen, is een externe CDROM speler kopen, deze kan je gewoon aansluiten via USB!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op bijvoorbeeld isohunt kan ik wel degelijk torrents vinden voor die 2 spellen.
Als je ze daarmee downloadt heb je geen CDrom speler nodig.

Je zou ook een disk image van de CDroms die je hebt kunnen maken op een computer die wel een CDrom speler heeft, Daemon Tools Lite installeren op je laptop om een virtuele CDrom speler te simuleren, en dan die disc images die je hebt gemaakt (en naar je laptop hebt gekopieerd met een usb stick ofzo) daarin in laden.
Dan lijkt het net of je wel een CDrom speler in je laptop hebt, met de CD van je spel erin.

Toegevoegd na 35 seconden:
(in de 1e bron een handleiding voor het maken en gebruiken van disc images, in de 2e de link naar torrents voor je spellen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding