Waar kan ik een overzicht vinden van de spellen die ik kan spelen met Intel graphics?

Mijn pc maakt gebruik van een Intel 82915G/GV/910GL Express Chipset Family.
Er kan geen videokaart erin omdat het een kleine compacte pc is, er zit dus geen PCI-e slot in en ook alleen maar 2 RAM sloten.

Ik zoek een site of iets dergelijks waar een overzicht staat van alle spellen die ik met deze Intel graphics kan spelen.

Als jullie suggesties hebben zoals een spel mag ook

Bvd,

Toegevoegd na 28 seconden:
Ps : max 128mb geheugen heeft de intel graphics..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik ben bang dat je niet heel veel spellen kunt spelen. Wel kan je kijken op http://www.systemrequirementslab.com/cyri/, dat is een site die jouw computer analyseert en dan vertelt of je een spel kan spelen. Er bestaan voor zover ik weet geen hele lijsten met spellen die je per videokaart kan spelen, maar met deze site kom je al een eindje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Site ken ik al, maar heb van meerdere mensen gehoord dat het niet erg accuraat is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn een paar dingen in de berekening die minder accuraat zijn, maar op het gebied van videokaarten heeft de site het eigenlijk altijd goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat als er staat bij videokaart:
Minimaal GeForce ....
64 MB ( heb 128mb )
3D ( heb ik )
Pixel Shader version ( heb ik ) Enige wat ik dus niet heb is de Geforce
Gaat het dan wel werken?