ik kreeg mijn laatste waarschuwing voor ik werd gebant op fifa 15, heb ik nog steeds een laatste waarschuwing op fifa 16?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Als je inlogt met hetzelfde origin account waarschijnlijk wel. Als je gewoon een ander origin account aanmaakt waarschijnklijk niet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee. Je waarschuwingen zijn alleen op FIFA 15, niet op de andere FIFA titels zoals FIFA 16. Ik hoop dat je snel gebanned word. Ik heb een hekel aan mensen die hacken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wie zegt er dan dat hij gehackt heeft?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien koopt die gozer wel coins ofzo staat tegenwoordig ban enzo op