Hoe heet dat ene spel waarin de computer raad wie je in gedachte hebt?

Laatst speelde een vriend een spel waarbij een of andere geest je vragen stelde en jij in je gedachte een personage of iets dergelijks moest hebben. Hij raadde dan wie je in gedachte hebt. Hoe heet dit spel? Het was op internet!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
10.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet je eens vaker probably not intikken

Het beste antwoord

Akinator is een app die dat doet: http://www.androidworld.nl/nieuws/app-van-de-week-3-akinator/

Akinator is dus een echte geest uit de fles die aan de hand van 20 vragen (in het Engels) aan je te stellen kan achterhalen aan wie jij denkt. Ik nam de proef op de som en dacht aan Steven Seagal, bekend van vele actie- en vechtfilms. Na 20 vragen te hebben doorlopen schoot ineens een foto van Steven Segal op mijn beeldscherm tevoorschijn met zijn naam erbij. Ik heb dit meerdere malen herhaald en ik kom tot de conclusie dat 9 van de 10 keer hij in 1 keer de persoon of karakter raadt waar ik op dat moment aan denk. Weet Akinator het nou niet te raden in één keer, dan krijg je de vraag of hij door moet gaan met vragen of dat je opnieuw wilt beginnnen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even burgemeester Aboutaleb geprobeerd, daar had hij toch veel meer moeite mee en gaf het uiteindelijk op ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja die is toch te nederlands denk ik ;) probeer het eens met obama ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze zocht ik! Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Dat is een van de vele varianten van "20 questions"

Toegevoegd na 1 minuut:
Bijvoorbeeld

http://en.akinator.com/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de gewone 20 vragen spelletjes mag je nooit een persoon in gedachte hebben maar je antwoord is natuurlijk goed. Plus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En het werkt ook nog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hij wist wie mendelson was?