Hoe kan het dat Origin aangeeft dat mijn licentiecode voor de Sims 3 al in gebruik is?

Ik speelde graag en vaak de Sims 3. Ik heb een aantal uitbreidingspakketen (Exotisch Eiland: DVD, Na Middernacht: DVD, Studententijd: DVD, Jaargetijden: Origin), maar opeens deden al mijn spellen het niet meer. Ik kreeg wel vaker een foutmelding, maar klikte dit altijd weg en speelde alsnog. Als ik het spel opstartte, sloot het spel zichzelf af. Ik besloot de spellen te verwijderen en ze opnieuw te installeren, maar dit gaat niet meer. Als ik de DVD van de Sims 3 in mijn laptop met Windows 8 stop, en ik de licentiecode wil invoeren, geeft Origin aan dat mijn code al in gebruik is. Ik heb mijn spel of codes nooit aan anderen gegeven en de spellen zijn helemaal van mijn laptop verwijderd. Weet iemand hoe het kan dat mijn codes 'al in gebruik zijn'? Ik kan de uitbreidingspakketten ook niet installeren zolang de Sims 3 er niet op staat.

Weet jij het antwoord?

/2500

U heeft een persoonlijk account bij Origin. Alle spellen die u eerder heeft geregistreerd met de bijbehorende code kunt u alleen gebruiken onder dit account. In feite heeft u de cd-rom/dvd helemaal niet meer nodig. U moet uw Origin account weer opstarten en kunt de geregistreerde spellen dan gelijk weer digitaal downloaden en spelen. In uw geval zou ik aanraden om uw gebruikersgegevens van uw originele Origin account te achterhalen. Hier staan de spellen op geregistreerd. De spellen kunnen vervolgens niet op een ander (of nieuw) account worden geregistreerd.

onthoud dat je een registratiecode maar 1 keer kan gebruiken, als je het spel oninstalleert kan het spel van je disc verdweinen en moet je een nieuwe code aanvragen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100