Hoe krijg je GTA Liberty City en GTA Vice City in GTA San Andreas PC versie?

Er is een mod of bestand voor dat je alle steden in GTA San Andreas kan voegen.
Waar vind ik deze en hoe installeer ik 'm??
Of hoe gaat dat allemaal in z'n werk.??

Toegevoegd na 2 minuten:
Het heet GTA United ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Download link mag je lekker zelf Googlen, je kan hem het beste installeren met San Andreas Mod Installer of de bijgevoegde .exe installer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat thud zegt is correct. Je kunt hem zo het beste installeren. En dat via een site op internet zonder spam. Ik heb het een tijdje geleden gedaan zonder internet beveiliging en dat ging echt goed mis. Dus mijn tip is: zoek sites die door google aanbevelen worden. Dus met zo'n vinkje erbij.