Wordt Wordfeud gebruikt/misbruikt als datingsite?

Ik zie regelmatig (vooral 's nachts) fotootjes van mensen in staat van ontkleding, die duidelijk niet uit zijn op een spelletje scrabble.
Is dit een bekend fenomeen?
Is het mogelijk om je telefoonnummer in de chat te zetten bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat zie ik nou nooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben weleens lastig gevallen via wordfeud door een kerel die mij maar niet met rust wilde laten, was meer stalken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik mis altijd alles! ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog nooit bij nagedacht :) Mag ik weten onder welke naam je bij wordfeud speelt? kletsen we daar verder :):P Just Kidding, ik denk dat op alle sites, forums, chatrooms enz.. er mensen zijn die gaan flirten.. Is opzich niks mis mee als beide het leuk vinden, indien het niet gewaardeerd word speel je het volgende potje tegen iemand anders toch..
Ik zou het erger vinden dat als 2 mensen maanden potjes wordfeud met elkaar spelen en met elkaar kletsen dan geen telefoon nummers mogen uitwisselen..
Mensen die halfnaakt op wordfeud staan vind ik zielig, mensen die stalken zou je moeten kunnen blokkeren..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Btw mensen met de naam Monica1981 bijv zullen vaker last hebben van stalkers dan bijv mensen met de naam z76wf28..
Dus zou je er extreem veel last van hebben is dit miss een tip
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij dat regelmatig tegenkomt, Anna, dan is het kennelijk zo, dat sommige mensen denken dat Wordfeud een soort datingsite is. Ik snap de vraag dus niet. Erg verheffende antwoorden zul je waarschijnlijk ook niet krijgen hier.

Het beste antwoord

Een app waarmee je totaal anoniem kunt chatten wordt uiteraard snel ontdekt door de enge mannetjes.
En dan krijg je dit: (zie bron)
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb nog nooit van dat soort foto's gezien maa wel heel vaak het eerste dat mannen vragen hoe oud je bent en single en als t ze niet bevalt stoppen ze gelijk met t spel zonder ook maar een woord gelegd te hebben. Best vervelend als je gewoon zin hebt in een leuk spelletje wordfeud.