hoe kun je ervoor zorgen dat een command block in minecraft een redstone output geeft als je dicht bij komt?

ik zou graag willen weten te komen welke command je moet gebruiken om een command block een redstone output te laten geven als een speler dicht bij komt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (1)

Dat doe je met het 'testfor' commando.
/testfor @p[r=2] (dit genereert een red stone output in de comparator)
test of er een speler is in het bereik van 2 blocks(het command block + 2 blocks in elke richting)

Een range van 2 is een goede range voor onder de vloer(als alternatief voor pressure plates) dit geeft een oppervlakte van 5x5x5(het is dus een soort van bolvormige trigger)