Kan mijn pc cod 4 aan?

Mijn pc heeft een 2.1 dualcore processor en 4 gb ram, als ik op internet zoek vind ik alleen oude specs!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (3)

Ja, dat kan volgens de specs:

Minimaal 1.8 GhZ dual core met 512Mb geheugen. Ideaal is overigens minimaal 2,4Gb met 1Gb geheugen.

Belangrijk is om te kijken of je videokaart dit ook kan. Kijk even op http://gamesystemrequirements.com/games.php?id=41
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je naar de link in de bron gaat (op de pc waar je COD4 op wil spelen) en vervolgens Cod4 in het lijstje op zoekt. Dan wordt er een klein programmatje op je computer gezet wat vervolgens gaat testen of je computer geschikt is voor het geselecteerde spel. Er wordt ook aangegeven of je computer op het randje is, of het ruimschoots kan draaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo!

Volgens de specs op de website kan jij hem wel aan.

Wat ik altijd handig vind om te kijken of ik een spel aan kan is deze website:
www.canirunit.com

Deze website vraagt je om activex plugin te installeren deze kijkt je computer specs helemaal na en geeft vervolgens advies of je je computer moet upgraden of niet.

hopelijk heb ik je zo goed geholpen!