Wat zijn echte must-have games voor de PlayStation 3?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (9)

Call of duty black ops(straks
Mw 3)
Fifa
GTA 4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan
Call Of Duty, Little Big Planet, Fifa, Motorstorm, inFamous, L.A. Noire.

Toegevoegd na 31 seconden:
GTA!!!!!! Erg belangrijk :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield BC2, COD mw2 niet black ops. LBP 2, infamous (2), LA noire. Nfs Shift 2. Killzone 3, Heavy Rain (echt *** goed)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond Mirrors edge echt een geweldig spel. Het ziet er prachtig uit en is uniek in zijn soort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Infamous, deel 2 of desnoods deel 1. Heerlijke spellen. Verder L.A Noire heel mooi spel. Gran Turismo 5 of Fifa 11. Vind het allemaal leuke spellen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gran turismo 5, uncharted(1-3), metal gear solid 4, little big planet(1 of 2), killzone 3 en de eerste motorstorm. verder zijn GTA IV en red dead redemption ook wel vette games. Fifa is ook wel leuk met vrienden, maar de gameplay van de verschillende uitgaven blijft hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Infamous, Fifa, Uncharted( 1,2 en 3 ), Black ops, GTA 4.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Saints row 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
God of War 1, 2 en 3, en Gran Turismo. Die zouden voor mij meer dan genoeg reden zijn er een aan te schaffen!

Toegevoegd na 30 seconden:
Vooral omdat die Playstation-exclusive zijn