is het schadelijk voor mijn iphone als ik zware spellen als VainGlory of de GTA serie speel?

wordt de iphone er, na vaak spelen, langzamer door? lijdt de performance er onder?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Naar mijn ervaring is het antwoord nee. Zolang je de laatste iOS en versie van de app hebt zal het geen problemen veroorzaken. De batterij zal wel sneller leeg gaan en grote spellen als GTA kunnen best een deel van de harde schijf in beslag nemen.
Als ik toch één tip moet geven: speel niet langdurig terwijl je apparaat in de oplader zit. Dit kan ervoor zorgen dat je iphone warm wordt, en (in het ergste geval) oververhit raakt. Ik heb dit zelf nooit gehad, maar wel dat ie warm is geworden. (Dit was op een oude iPod)
Kortom: veel plezier!