Gaat een mogelijke 2K FIFA game gevolgen hebben voor de licenties van EA FC?

Er gaan geruchten dat er een FIFA2k komt. de opvolger van de EA FIFA. Gaat dit gevolgen hebben voor huidige licenties van EA fc?

3 weken geleden
in: Games
LeonardN
3 weken geleden
Wat zijn de huidige licenties die EA heeft met FIFA? Als die er zijn ligt het er allemaal aan wat FIFA met 2k af heeft gesproken en wat FIFA met EA al (wellicht voor jaren) heeft vast gezet.
Als er op dit moment GEEN licenties/overeenkomsten geldig zijn tussen FIFA en EA dan zullen er ook geen gevolgen zijn.

Geef als eerste antwoord