Vroeg (begin 90 denk ik) had ik een spel en die moest je starten met Mag. Je moest een computermagazinebedrijf maken.Ik zoek naam en evt opvolger?

Toegevoegd na 1 minuut:
Vroeg is natuurlijk vroeger.
Volgens mij was dit van een duits bedrijf. Waarschijnlijk als ik het nu speel, dan is het niet leuk meer. Maar ik wil hem graag nog een keer bekijken.
Misschien is er ook een leuke opvolger van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

ik kan hier geen antwoord opgeven maar wel een aantal spellen (gratis) die een zelfde idee nastreven:
http://armorgames.com/play/7348/corporation-inc
run een office.
http://armorgames.com/play/12688/theme-hotel
zelfde idee alleen dan een hotel (en andere maker die ander e plannen ermee had
'
mischien vindt je deze spellen net zo leuk... ik heb de door jou genoemde duitse computermagazinebedrijf niet gevonden er zijn heeeeel veeeel kleine bedrijven die 1 spel hebben gemaakt en vervolgens bankrupt zijn gegaan

'k hoop dat je hier iets aan hebt