Waarom crasht mijn Battlefield 4 vaak?

Hallo, ik krijg vaak tijdens het spelen van battlefield 4 een melding met:
Battlefield 4 werkt niet meer. En ik moet het daarna afsluiten. Hoe komt dit? Mijn pc specs zijn:
Moederbord: Asrock FM2A75 pro 4
Processor: Amd A8 5600K black edition
Videokaart: MSI Radeon R9 270X 2G (nieuw)
Ram: 2x 4GB Ram
Voeding: Corsair VS650 watt (nieuw)

Ik heb dus laatst de videokaart vervangen, moet ik iets opnieuw installeren?
Het maakt niet uit op welke map ik speel.

Mvg en alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
capthavoc
9 jaar geleden
Zijn er misschien patches te vinden ?

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je spel 'gebroken' is. Dit is makkelijk te maken door naar origin te gaan, naar mijn games gaan en dan rechtermuisknop op battlefield 4 en 'game repareren' te selecteren. EA gaat nu je files bij langs en zoekt naar fouten. ( dit procudure kan soms wel lang duren maar dan heb je wel een werkende spel).

Als dit niet hielp, kan je naar ccleaner gaan en naar fouten zoeken en deze te fixen. Denk aan het maken van een Back-up!

Als het nog steeds niet doet op als je vragen hebt stel ze dan maar.