Ik kan m'n eigen bukkit server niet joinen? Wat moet ik doen?

Ik heb een minecraft server gemaakt.. beter gezegt een ''bukkit server'' maar als ik probeer te joinen geeft tie aan: ''Failed to connect to the server. Ik heb zelf minecraft cracked 1.7.2 maar ik heb ook al in het bestand server: online-mode:False vanplaats True. Wat moet ik doen? En hoe kan ik wel joinen en mn vrienden ook? Alvast bedankt!

(Ik heb ook al vaak genoeg m''n game opnieuw opgestart.. want dat staat aangegeven. [zie afbeelding] )

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens je lokale IP-adres te gebruiken en nogmaals te checken of je poorten open staan in je router.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je al lang niet joinen? Zo nee, wacht misschien een paar daagjes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@THIBAULTPAUWELS, het is zijn eigen server en een probleem lost zich niet vanzelf op, dus dat zal vast niet helpen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb je wel geportforward ?

Antwoorden (1)

Stap 1 : Probeer eerst eens localhost als ip in te geven. Als dat werkt ga naar stap 2 zo niet kijk of de server aan staat. Opmerking : Alleen jij kan er nu even op!
Stap 2 : Ga naar de site www.watismijnip.be daar staat je EXTERN IP dat ziet er ongeveer zo uit: 84.123.123.123 Tik dit in als ip en kijk of dit werkt. Als dit werkt staat je server online en is alles in orde. Kan je er zo niet in ga naar stap 3.
Stap 3 : Als het dan nog niet gaat is er iets mis me de port forwarding. Ga naar opdrachtprompt en typ ipconfig er staat bij ipv4 je INTERN IP ADRES bv. 123.123.1.123
Ga naar je browser en typ dat op maar verander de laatste drie cijfers naar een 1 of 0
Je komt in een menu. ( zo niet ga naar de site van je provider bv. Telenet log in en ga naar mijn internet dan onder draadloze instellingen staat geavanceerd klik erop en ga naar port forwarding. Geef je op in dan bij begin poort geef je 25565 in en bij eind poort ook. Stel hem in als actief. ) De menu van elke server is anders maar ergens staat port forwarding geef hetzelfde in zoals bij Telenet. Sla alles op en ga terug naar je Minecraft. Refresh even en bij de server waar je je EXTERN IP hebt ingegeven staat de meter voor hoeveel spelers er op zitten. De server werkt nu en jij raakt er nu zelf ook in.
Veel succes!

P.S. Als je de beschrijving niet snapt kijk even naar de bron, daar staat een filpje om het te leren. Maar dat is wel even voor een MC server van de site.

Toegevoegd na 2 minuten:
En laat online-mode altijd op true staan! Anders sta je toe om Niet-echte spelers toe te laten in je server en dat is strafbaar.