hoe kan het dat mijn Minecraft meteen mijn beeld vult als hij groter word?

Mijn Minecraft wordt meteen groot als ik hem opstart maar ik wil mijn texture pack veranderen en dat kan nu niet. Ik heb een macbook air dus ik kan nu ook niet van pagina naar pagina gaan door met mijn vingers te scrollen. Weet iemand hoe het kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
5.8K

Het beste antwoord

Probeer eens op F11 te klikken, zo ga je uit full-screen en is dat probleem opgelost.. En om je texture pack te veranderen hoef je niet perse uit full-screen. Je klikt simpelweg op instellingen > texture pack > selecteer de texture-pack die je wilt gebruiken.

Veel plezier met je nieuwe texture pack ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tnx!

Andere antwoorden (1)

Klik op Instellingen(settings) en dan op bronpaketten(texture packs).

Toegevoegd na 1 minuut:
En voor het scherm terug gewoon te maken bij instellingen en dan grafische instellingen(niet zeker).