ik wil graag met mijn vrienden een minecraft server huren (het liefst een beetje goedkoop)maar heb er echt geen verstand van weet iemand hoe dat moet?

en zou ik hem ook cracked maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een minecraft server is gratis :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dan moet ik het via mijn eige internet doen en daar jeb ik geen zin in

Het beste antwoord

www.onlinecraft.nl

Dit is de aller goedkoopste, maar heeft momenteel geen kleine servers beschikbaar.
Hier kun je heel makkelijk je server maken, configureren en besturen.

Als je meer hulp/alternatieven wil, vraag daar dan even naar, ik kan je altijd verder helpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Alvast een alternatief: www.mooshroom.net
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord ik zal eens gaan kijken