waar kun je gratis de sims4 demo online spelen?

Ik wilde graag de sims4 online spelen op een vertrouwde site ik snap dat het gehele spel niet kan maar ik hoorde van een vriend dat je de demo wel gratis kunt spelen zonder te downloaden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
3.3K

Antwoorden (3)

Volgens mij nergens. Volgens mij moet je hem toch echt downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zult de game toch echt moeten kopen. De game is toch niet zo duur (vind ik) dus je kunt het beter kopen dan een straf riskeren vanwege illegale downloads.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet of je er nu nog iets aan hebt maar..
je kan de demo downloaden op Origin, je moet eerst wel Origin downloaden voor je de demo kan downloaden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Bestond dat Origin in de tijd van de vraag, oktober 2014, dan ook al?