sims 3 doet het niet wat is er aan de hand????

ik heb sims 3 van mijn nicht gekregen want zij speelde het niet meer. maar als ik de code invoer zegt hij deze code is al in gebruik. terwijl mijn niecht hem heeft verwijdert. hoe kan dit??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk heeft je nicht het spel niet gedeactiveerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat jou nicht het spel vast al gespeeld heeft, heeft zij ook de CODE gebruikt, waardoor jij hem niet zou kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij EA maak je gebruik van een Origin account. Als je nicht daar haar code heeft geregistreerd dan kan jij deze niet meer activeren op een ander account.
Je zou de inloggegevens van je nicht kunnen gebruiken, mits ze deze zelf niet gebruikt voor andere games. Je kan namelijk niet op 2 PC's inloggen op 1 account.