wie is K.K Silinder?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je niet K.K Slider?
Amadea
9 jaar geleden
Ha, je bent me nét voor met exact dezelfde opmerking!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja die bedoel ik.

Het beste antwoord

K.K. Slider, meestal als KK aangeduid, is geen wie maar een wat. Namelijk een hond (een reu). Zijn doel is ervoor te zorgen dat de speler muziek kan laten horen. Hij is een vrijgevochten reizende muzikant. Hij gaat in tegen de stereotype muzikanten.
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Gezien de typefout in de vraag moet dit uit parate kennis of goed speurwerk komen. Dat verdient een plus !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is gewoon een game die zat mensen gespeeld hebben en nog steeds spelen hoor.. Animal Crossing. Die hond komt elk weekend langs om muziek te spelen, en die krijg je dan mee voor thuis.