kan mijn computer battlefield 4 medium settings aan? specs in beschrijving

dit zijn de specs
CPU en moederbord
CPU/SoC Intel Core i7-4510U
CPU architectuur Intel Haswell
Snelheid 2GHz
Maximale turbo frequentie 3,1GHz
Geheugen
Geheugengrootte 8GB
Maximum geheugengrootte 16GB
Geheugentype DDR3L (SODIMM)
Opslag
Hardeschijftype 5400rpm HDD
Opslagcapaciteit 1TB
Totale opslag 1TB
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Aantal HDD 1
Scherm en videokaart
Schermdiagonaal 15,6"
Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
Backlight Led: Edge-lit
Beeldscherm coating Glanzend
Videochip GeForce GT840M
Interfaces
Video uit D-Sub (VGA), HDMI
Verbinding (USB/FW) 2x USB 2.0, USB 3.0
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps
Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n
5GHz ondersteuning Nee
Verbinding (Bluetooth) Bluetooth 4.0
Overige specificaties
Laptoptype Notebook
Multitouch touchpad Ja
Numeriek toetsenblok Ja
Laptop extra's Cardreader, Webcam
Besturingssysteem Windows 8.1
Accucapaciteit (Wh) 41Wh
Kleuren Zwart
Toetsenbord
Toetsenbordindeling Qwerty
Taal US Internationaal
Afmetingen en gewicht
Hoogte 25mm
Lengte 265mm
Breedte 384mm
Gewicht 3,15kg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Te zien aan je videokaart,je chipset en aan je intern geheugen zou dat prima moeten kunnen (mijn laptop heeft ongeveer de helft van jouw specs en kan hem ook prima aan).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kan zoizo kijken of je PC het aankan via een website als can you run it (staat bij bronnen), veder zou je ook naar andere games die je speelt kunnen vergelijken met battlefield 4, zo kan je kijken naar soortgelijke benodigheden maar ik zie dat je een notebook hebt, notebooks zijn niet altijd in het runnen van de stekste games, de videokaart, cou en ram zijn meestal het balangrijkste voor het draaien van een game maar ik heb jouw videokaart op internet opgezocht en in de youtube link hierbeneden staat zie je iemand die met dezelfde videokaart bf4 speelt op volgensmij high setting die komt rond de 30 FPS dus dat zou iets hoger moeten zijn op midium setting.