hoe snel moet je internet zijn voor de ps3 online te kunnen gamen?

ik heb namelijk 60mbps download snelheiden en 4.5mbps upload snelheid van telenet . en heb veel problemen met gta5 online en battlefield4 multiplayer te spelen . Ik gebruik een utp kabel cat5e

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het probleem ligt in ieder geval niet aan je internetsnelheid. Deze is ruim, maar dan ook ruim, voldoende. Waarschijnlijk zul je moeten kijken naar je NAT-instellingen in je router. Ik weet niet welke router je hebt, maar hier zul je enkele poorten moeten 'forwarden'. Op internet zijn de poorten wel te vinden en vaak zijn hier ook wel handleidingen te vinden hoe je dat in moet stellen in de router.

Het beste antwoord

Battlefield 4 is E.A. en daar is onlangs nog een mail geweest met excuses over hun slecht te bereiken servers, ook GTA V heeft regelmatig verbindings issues dit is wereldweid. Maar...... laten we ervan uitgaan dat alles aan die kant klopt:

756kb/sec is voldoende om online te spelen. Wij in nederland zijn gezegend met uitzonderlijk snel internet en gezien de console wereldweid gebruikt wordt houdt men de hoeveelheid data tot een minimum 4MB download is in amerika namelijk heel gewoon en in zuid amerika zelfs 2mb/s down

Mijn tip zou zijn controlleer of de juiste poorten (NAT en TCP) wel zijn vrijgegeven voor Playstation network in je router en zet bij pc's op het zelfde netwerk download programma's uit.

60MB/sec is bliksem snel maar playstation moet wel vrije communicatie hebben en vertragingen tijdens gamen is vaak een NAT poort probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hij moet kkr snel zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Merci zeer duidelijk antwoord op mijn vraag