Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt mijn oude laptap traag van minecraft?

Ik wil graag minecraft downloaden alleen ik wil niet dat mijn laptop er traag van wordt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
2.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik speel zelf ook mc en mijn pc wordt er niet trager van je kan wel een tragere pc krijgen onder het spelen maar dat kan je verhelpen door je instellingen aan te passen op de specificaties van je laptop of pc als je een intel i3 of lager hebt kun je een trager spel krijgen je spel kan ook slechter zijn door de grafische kaart en het ram geheugen van de laptop dit zijn dingen die je aan kan passen in mc voor betere prestaties
ga naar grafische instellingen in mc en zet
* de graphics op snel
* gui schaal automatisch
* deeltjes op alle
* loopbeweging uit
* je max framerate op maximaal 120 fps
* en je weergave chunks niet hoger als 5 nogmaals deze instellingen zijn afhankelijk van jou laptop en weet dus niet 100% zeker of dit zo bij jou helpt daarvoor moet ik weten hoe jou laptop in elkaar steekt suc6

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hij wordt iets trager dan normaal als je minecraft speelt. Maar dan moet je de prioriteiten veranderen naar hoog wn dan doet hij het gewoon helemaal!

Ik heb ook een laptop die 4 jaar oud is en speel ook veel minecraft erop en dat gaat prima!

Als je op servers zit blijft hij soms wel hangen maar dat ligt ook aan hoeveel er op je laptop staat en wat er nog meer aan programma's open staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik speel zelf ook mc en mijn pc wordt er niet trager van

je kan wel een tragere pc krijgen onder het spelen maar dat kan je verhelpen door je instellingen aan te passen op de specificaties van je laptop of pc

als je een intel i3 of lager hebt kun je een trager spel krijgen je spel kan ook slechter zijn door de grafische kaart en het ram geheugen van de laptop


dit zijn dingen die je aan kan passen in mc voor betere prestaties
ga naar grafische instellingen in mc en zet
* de graphics op snel
* gui schaal automatisch
* deeltjes op alle
* loopbeweging uit
* je max framerate op maximaal 120 fps
* en je weergave chunks niet hoger als 5

nogmaals deze instellingen zijn afhankelijk van jou laptop en weet dus niet 100% zeker of dit zo bij jou helpt daarvoor moet ik weten hoe jou laptop in elkaar steekt

suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding