kan ik minecraft als app op m'n computer kopen en hem dan ook op m'n computer spelen?

kan ik in de app store minecraft kopen en het spel dan ook spelen op m'n laptop (het is een mac) of is het alleen voor de ipad en iphone?!?!?!?!?! HELP

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.2K

Antwoorden (3)

Volgens mij kan je het niet. Je hebt puur Minecraft Pocket Edition voor Iphone, Ipad en Android..... Je moet dus een account aanmaken op minecraft.net en dan 20 euro betalen voor Minecraft Premium op je computer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan het op je computer downloaden, maar dan moet je alleen wel 20 euro betalen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik zei dus....
Nee, op een iPhone/iPad koop je het SPEL. Op je MacBook betaal je voor een ACCOUNT. Het spel kun je dus altijd downloaden, op een Mac. Het is de account waarvoor je betaalt op een Mac.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik zei, dus.