Komt deze maand uit, rond eind december.

Toegevoegd na 20 seconden:
september*
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens http://www.wehkamp.nl/entertainment/ps-vita-psp/ps-vita-psp/minecraft-(ps-vita)/C25_5ED_5ED_383106/?BC=GOA&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCVmebfzwEVmVCjCNoNvix&BAC=ALG&cm_mmca1=12913-AGI-12488685302-ASI-67889172384-86383106&gclid=CJnY4-DlycACFYXJtAodz24Acw is de release op 31 december 2014.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De makers van de ps vita versie hebben nog geen datum aangegeven. Webwinkels moet je nooit geloven. Als wij de datum niet weten, weten zij het ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit was ook het enige wat ik erover kon vinden. Maar het is dus niet waar.