kan empire earth 1 op windows 7 netbook afgespeeld worden en hoe?

ik heb nu empire earth op mijn netbook maar als ik hem afspeel speelt ie het voorstukje af en wanneer de game start doet ie het niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Een netbook is leuk als je alleen een beetje zit te internetten en je e-mailtjes lezen of te chatten en kleine spelletjes te spelen. Empire Earth hoort daar helaas niet bij. Volgens de bron heb je een resolutie nodig van 1024×768. Ik weet niet wat voor een netbook jij hebt, maar de gemiddelde schermresolutie van een netbook is 1024×600. Niet voldoende dus.
Daarbij zit in een netbook nooit zo'n krachtige processor, dat kan dus ook nog een vertragende factoor hebben.