Bestaan er nog meer spellen die lijken op de oude versies van Championship Manager voor andere sporten (zie omschrijving)?

Er zitten weinig grafische elementen in, het gaat op het opbouwen van een team, wedstrijden winnen, tactiek bedenken, etc.

Bestaan er voor andere sporten ook soortgelijke games?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het spel Football Manager komt ieder jaar uit, dat lijkt er het meest op. Zie de bron.

Toegevoegd na 33 seconden:
En ik lees niet goed (genoeg) want er staat andere sporten en dit is ook voetbal, ik ga nog ff verder kijken. :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb er al één gevonden, heb ik zelf ook gespeeld, best geinig, pro cycling manager, lekker actueel ook met de Tour die vandaag begint! (zie 2e bron)

Toegevoegd na 4 minuten:
2010 versie had ik in de bron, nu de 2011 versie van Cycling Manager.