Waarom krijg ik keer op keer deze melding (zie bijlage) als ik Minecraft met Shaders wil gaan spelen?

Ik krijg deze melding altijd als ik een wereld wil starten met Shaders aan.
Mijn laptop heb ik nog maar 1 dag..

Mijn computer specs
Acer Aspire V3-772G-747a8G1.12TMakk
Prijs € 999,-
Videochip GeForce GTX 750M
Processor Intel Core i7-4702MQ
Snelheid 2,2GHz
Maximale turbo frequentie 3,2GHz
Geheugengrootte 8GB
Maximum geheugengrootte 16GB
Geheugentype DDR3L (SODIMM)
Hardeschijftype Solid State Disk
Opslagcapaciteit 120GB
Hardeschijftype tweede schijf 5400rpm HDD
Opslagcap. tweede schijf 1TB
Totale opslag 1,12TB
Optische Drive Type DVD+-RW DL
Aantal HDD 1
Aantal SSD 1

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Upload even een plaatje in hogere resolutie dit valt niet te lezen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet op het plaatje klikken, dan zoom je in!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat ik eruit opmaak is dat je java geupdate moet worden... Maar dit is niet mijn specialiteit :)

Het beste antwoord

Het ziet er naar uit de je laptop de verkeerde videokaart gebruikt om Minecraft mee te spelen. Hij gebruikt mogelijk je interne Intel videochip, en die ondersteunt het shader pakket niet wat minecraft gebruikt.

ik heb een video voor je opgezocht waarin iemand uitlegt hoe je een spel (of game.exe) kan toevoegen aan het Nvidia Paneel, om zeker te weten dat je GeForce GTX 750M degene is die je spel gaat aansturen.

ik hoop dat het je verder helpt.

succes