Is er een mogelijkheid om Battlefield Bad company 2 weer werkend te krijgen?

Ik dacht ik trek een oud spelletje uit de kast het lijkt me leuk. Ik heb het spelletje nooit gespeeld omdat ik heb gekocht had en vervolgens ben vergeten.

Het gaat om : Battlefield Bad Company 2
Ik kreeg het spel eerst opgestart. En toen klikte ik op multiplayer. Ik moest punkbuster instaleren ofzoiets. Dus ik heb het opgezocht op internet etc.

Nu ik Het spel opstart krijg ik dus alleen dat het opstart. het beeld blijft wit, en dan sluit die zonder reden af alsof ik op X heb geklikt.

Hoe krijg ik het spel weer werkend en punkbuster zodat ik multiplayer kan?

Ik heb het spel ook al verwijderd van mijn D-schijf en op de C-schijf opnieuw geinstalleerd. en ook dit werkt dus niet. En bij de installatie setup wizard liep hij al vast bij punbuster installation. Dus vandaar dat ik het handmatig moest doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
jc54
9 jaar geleden
Welk besturingssysteem heb je en voor welk besturingssysteem is dit spel geschreven? Ik heb hier ook nog verschillende spellen liggen die niet draaien op windows 7......
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm vreemd want ik heb het een aantal maanden terug nog met groot plezier gespeeld. Blijft de tofste BF die gemaakt is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb hem aan het werk. maar zo tof is het niet.
ik speel voor het eerst. en veel mensen spelen al 200000 uur.
dus ik wordt bruut afgeslacht.

Antwoorden (1)

Beste Tuikjos,
Als u naar de snelkoppeling gaat van Battlefield moet u rechtermuisknop op het icoontje doen, klik eigenschappen en zoek naar het tablad "compatibiliteit" vink het vakje "Dit programma uitvoeren in compatibiliteitmodus voor:" aan en dan is er een mogelijkheid om op de lijst te klikken die er rechtstreeks onder staat, selecteer een windows versie, klik op toepassen, klik dan op OK en start de game op. Doe dit bij elke windows versie die staat aangegeven en als hij werkt bij een bepaalde windows versie moet u hem daar op laten staan en niet meer bij de eigenschappen rommelen anders heeft u kans dat u dit weer opnieuw moet doen.

Werkt dit nog niet?
Meld dit dan a.u.b. in deze topic en ik zal proberen een andere mogelijkheid te geven.

Gr. Bradley