kan je op de Acer Aspire One 725 de nieuwste versie van minecraft spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

hahahaa... Ja. De Acer Aspire One ondersteunt zowel 32- als 64 spellen. Of je veel plezier aan het spel beleeft, ligt méér aan je videokaart. Deze is in dit geval een AMD Radeon HD 6290. Prima kaart! Gewoon installeren en proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn antwoord is simpelweg ja. Dat is omdat minecraft op de meeste pc's gedraaid kan worden.