Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe installeer ik de game 'Heavy Fire Afghanistan'?

Ik heb vandaag de game 'Heavy Fire Afghanistan' gekocht. Na het installeren heb ik op de 'play'-knop gedrukt. Maar deze werkt niet. Als ik dit doe komt er te staan: 'Het programma kan niet worden opgestart omdat XINPUT1_3.DLL ontbreekt.' Kan iemand mij hier helpen zodat ik de game gewoon kan spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
786

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik raad je aan om via configuratie scherm de game volledig te deinstalleren. Daarna de computer in zijn geheel opnieuw op te starten en de game opnieuw te installeren(zondere andere zaken op de achtergrond te doen).

Er zijn helaas geen drivers voor deze game.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het deinstalleren heb ik ook al eerder geprobeerd.. Dan maar nog eens... Anders maar terug naar de winkel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de nieuwste versie van Direct X geïnstalleerd? Heb net wat zitten googlen en daar schijnt het probleem te liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd, helemaal opnieuw :) Hij doet het nu, bedankt!
Het kan nog wel eens dat je anti-virus een bestandje (vaak .dll's) verwijderd. Installeer de game opnieuw met je antivirus uitgeschakeld. Kijken of dat helpt ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding