hoe kan het dat ik moet betalen voor minecraft PE, en mijn broertje niet?

Ik moet betalen voor minecraft, maar andere mensen die ik ken dus niet. Zou iemand weten hoe dat kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

minecraft PE is gratis te downloaden van het internet. tegenwoordig weten steeds meer mensen dat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt eraan. Gebruik je android of ios? Bij android is het zeer makkelijk om illegaal apps te downloaden. Het kan zijn dat jouw broertje deze app van een illegale website gedownload heeft zodat hij niet hoefde te betalen. Als jullie van ios gebruikmaken kan het zijn dat jouw broertje de app gekregen heeft van iemand anders. Een vriend van jouw broertje die het spel wel gekocht heeft kan bij jouw broertje in Itunes hebben ingelogd en zo deze app met jouw broertje gedeeld hebben.