heeft de toshiba satellite l50-B-19Q een goede videokaart en heeft die bij gaming goede fps?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee, sterker nog er zit geen echte videokaart in, maar een Intel HD4xxx oplossing in de CPU. Dat is dus een geintegreerde GPU, met gedeeld videogeheugen (RAM geheugen dus.).

Als je iets fatsoenlijks wil qua gaming zal je naar een Radeon of Nvidia kaart in een laptop moeten kijken.

Toegevoegd na 14 seconden:
AMD Radeon kaart.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je echt wil gamen moet je natuurlijk een desktop kopen. Kan je echt goede GPU's kopen, fatsoenlijk koelen en uitbreiden, ipv een nieuw apparaat moeten kopen.

http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:Ncs5CsMwEIXhu7zaxWhfDpAuVcqQQhhhBCYIO4Rgo7tHC64-HvPPiRyW-EhHhGdEE_KW5ngPP3jL1TXTG77e9hznW1o_cdvhTwgpRPMbVvgnjBUGU0XagatY4rIt0m1p5_TAdKzqpaIB6yXJ8c5bYmiUTOFVSvkD