Wat is een alternatief voor candy crush?

Wat is een alternatief voor Candy Crush, eentje die minder afhankelijk is van boosters en die ook een onbeperkt aantal zetten/moves toelaat (maw meer methodisch sloopwerk ipv onvoorspelbare boosyers).

een jaar geleden
in: Games
1.2K
SimonV
een jaar geleden
Misschien is dit wat:
- Bejeweled: dit is het spel dat games zoals Candy Crush heeft geïnspireerd. Het heeft meer dan 200 levels en verschillende spelmodi.
- Pet Rescue Saga: dit is een spel van dezelfde makers als Candy Crush, maar met een ander thema en doel. Je moet schattige huisdieren redden door blokken te matchen en obstakels te verwijderen.
- Puzzel & draken: dit is een spel dat puzzels combineert met RPG-elementen. Je moet monsters verzamelen en trainen om te vechten tegen vijanden door orbs te matchen.
https://nl.gadget-info.com/48863-15-cool-free-games-like-candy-crush

Antwoorden (1)

1 Empires & Puzzles: Epic Match 3
2 Marvel Puzzle Quest: Dark Reign
3 Jewell manie
4 Homescapes
5 Bejeweled
6 Fruit splash manie
7 Triple Town
8 Juice Jam
9 Disney Frozen Free Fall
10 Jelly Beast-explosie
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
Lees de vraag nog eens @Lien101010