welke videokaart is geschrikt voor de spellen: league of legends en DayZ?

ik heb een video kaart nodig.. maar welke is goed voor de spellen LoL en DayZ . waar ik gewoon alles op hogen kwaliteit heb staan. en minimaal 50 fps heb.. hoger altijd leuk. maximaal 130 euro.
m.v.g. thomas

Toegevoegd na 5 minuten:
en het Liefst met 2 DVI Ingangen voor mijn 2e beeldscherm.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

http://tweakers.net/pricewatch/319405/gainward-geforce-gtx-650-ti-2gb.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is helaas niet met 2 DVI ingangen. 160 euro is ook goed dan.. met 2 dvi ingangen