Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je de Razer Kraken 7.1 aansluiten op de Playstation 3 ?

Beste,
Ik heb laatst een Razer Kraken 7.1 USB Headset gekocht en ik had hem gekocht met een reden, om hem te gebruiken op mijn Playstation 3. Als ik hem verbind in de USB port in mijn Playstation 3, dan werkt de microfoon alleen, maar ik zou graag de Microfoon en de geluiden van mijn spel horen door mijn Headset. Alvast bedankt!
Mvg,
Console

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je iets koopt met een doel, is het zaak dat je eerst onderzoekt of dat doel haalbaar is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Niet niet goed iig volgen Razer zelf:
Hi,

The Kraken 7,.1 is not compatible with the PS3.

I hope I have provided an answer for the question you asked. If you have any more questions regarding Razer peripherals, do not hesitate to send them our way and we will be able to advise you further. Thanks for contacting Razer Support and have a nice day!

Best Regards,

Razer Support Team

www.razerzone.com | cult.razerzone.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet je even goed kijken in je handleiding of op de doos of die headset geschikt is voor de PS3. Ik heb dat probleem ook met mijn PS3 niet elke headset werkt zoals jij het wilt met de PS3. elke headset kan gebruikt worden voor spreken luisteren echter niet elke headset kan de ingame geluiden weergeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding